
Wiele firm szybko odkrywa, że e-mail marketing może być istotną częścią ich działalności.
E-maile mogą być świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie im ofert, które ich zainteresują i zapraszanie ich na specjalne wyprzedaże. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zobaczyć wszystko, co e-mail marketing ma do zaoferowania Twojej firmie.Gdy kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Unikaj wypożyczania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie wszelkich danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java.
Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Zbieranie i analizowanie statystyk jest równie ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej.
Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Tworząc kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Daj swoim klientom jakąś zachętę w swoich e-mailach. Są bardziej skłonni do prowadzenia z Tobą interesów, gdy mają ku temu powód. Na przykład, jeśli klikną Twój link i kupią coś w Twojej witrynie, możesz zaoferować im bezpłatną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 50 USD.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Powszechnie wiadomo, że korzystanie z Internetu otworzyło firmom zupełnie nowy sposób interakcji z klientami. E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z lojalnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów. Skorzystaj z technik i wskazówek z powyższego artykułu, aby stworzyć strategię e-mail marketingu dla swojej firmy.