
Bardzo ważny jest stały kontakt ze swoją bazą klientów.
Jednym ze sposobów na to jest e-mail marketing. Dzięki sile e-mail marketingu możesz informować swoich klientów o wszystkich wspaniałych promocjach, które miały miejsce w Twojej firmie. Przejdź do poniższego artykułu, aby uzyskać przydatne porady dotyczące informowania konsumentów za pomocą marketingu e-mailowego.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom znajdującym się na Twojej liście mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, staraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Zachęcaj klientów do kupowania u Ciebie, oferując nagrody w swoich e-mailach. Klienci, którzy czerpią korzyści ze współpracy z Tobą, są bardziej skłonni do zakupu od Ciebie. Na przykład zaoferuj bezpłatną wysyłkę klientom, którzy wydali określoną kwotę po przeczytaniu e-maila marketingowego.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne.
Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie zobaczyć tego, co próbujesz powiedzieć.
Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Aby upewnić się, że Twój e-mail marketing naprawdę pomaga, a nie przeszkadza Twojej firmie, zwróć szczególną uwagę na spam, który kiedyś usunąłeś z własnego konta e-mail. Zobacz, w jakim języku sam reagujesz najbardziej negatywnie i naprzemiennie, jakie tematy zwiększają prawdopodobieństwo otwarcia e-maila marketingowego.Nie pakuj się w kłopoty, nie dostając pozwolenia. Jest to spam i możesz zostać za to ukarany, a także odrzuceniem całej poczty, co może nieodwołalnie zaszkodzić Twojej firmie. Uzyskując zgodę na korzystanie z e-mail marketingu, nawiążesz pozytywne relacje z klientami, którzy będą wracać.Nie martw się o filtrowanie antyspamowe podczas tworzenia e-maili marketingowych. Nie musisz unikać żadnych konkretnych wyrażeń ani używać egzotycznej pisowni i interpunkcji w słowach takich jak „wolny”. Dopóki nie wysyłasz niechcianych wiadomości e-mail, usunąłeś już przeszkodę filtra spamu. Pisz dla ludzi zamiast maszyn.Postaraj się, aby wiersze tematu wiadomości e-mail były krótkie. Spróbuj utrzymać je około 60 znaków. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz ujść na sucho z dłuższym, o ile najpierw umieścisz najważniejsze informacje. To powiedziawszy, lepiej dla przeciętnego konsumenta, aby był krótki, słodki i na temat.Jak widać z powyższego artykułu, bardzo ważny jest stały kontakt ze swoją bazą klientów. Jeśli będziesz regularnie wysyłać im wiadomości e-mail, będą mieli na uwadze Twoją sprawę. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, aby lepiej komunikować swoją firmę za pomocą e-mail marketingu.